Kvällen

Hej!

Min syster ringde strax före 18.30 och frågade om vi skulle åka till Coop och titta på utemöbler till min balkong, detta skulle vara min födelsedags present från henne, Christian, Mattias och Christin och vi hittade ett litet fint bord med klapp stolar, där stolarna var riktigt sköna. Sen så skulle hon även handla så jag passade också på att göra det så handlade till kvällens middag och det blev bakpotatis med skagen röra även om jag är allergisk mot skagen röra, men ibland går det bra. Så nu sitter jag här och håller på och äter min andra bakpotatis samtidigt som jag kollar på Den rätte för Rosing, killarna sover över hos Linda nu och hon sa att hon skulle välja den hon sov med. Och jag tror att det var klart för längesen att hon kommer välja Hugo men visst kan hon överraska och välja Eggil, det är konstigt med hans namn för i nästan varje avsnitt så har det stått olika.

Men tycker att Eggils föräldrar var mycket trevligare mot Linda är var Hugos var för Hugos mamma verkade inte alls gilla att det var så stor åldersskillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0