Kvällen 090307..

God kväll..

Nu passar jag på att sitta vid datorn medans dom andra håller på och lagar mat, vi har nyss kollat på en film men kommer inte ihåg vad den heter men handlade iaf om en Nanny på upper east side i New york, kommer iaf ihåg att det var Scarlett Johansen som spelade huvudrollen.

Tidigare ikväll efter att vi hade ätit "lunch" så bestämde vi oss för att åka bort till Media markt för mamma ville se på en ny kaffebryggare och jag ville kolla om jag kunde få tag på en blender. Men blev ingen blender och inte heller någon kaffebryggare men mamma köpte en ny dvd åt mej för att hon har min hemma och sen köpte jag en stav mixer och några dvd filmer så kom ut där ifrån med  varor för nästan 500 kr.

Om ett tag är nog maten klar och då ska vi ta och äta så klart och efter det ska vi slå på 1:an och kolla på andra chansen av melodifestivalen. Tycker att det är riktigt svårt att säga vilka som ska gå vidare ikväll eftersom att jag tycker att det är så många bra låtar som tävlar ikväll.

Nu ska jag nog gå och kolla om jag kan hjälpa till med något.

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0