Kort uppdatering

Hej!

Sitter och tittar på tv just nu eller har väl gjort det hela kvällen egentligen men nu kollar jag på Den rätte för Rosing och hoppas verkligen att Linda får reda på allt som Johan har gjort under den här tiden och att han får en riktig utskällning. Jag menar han köpte champange åt henne och sa att den var från honom fast han sa åt dem i baren att sätta upp den på hennes rum. Sen tycker jag verkligen bra om både Eijjan och Hugo men tycker att Hugo är för ung för henne och att han borde ta en tjej som är något mer i hans ålder. Så därför tycker jag att Eijjan ska vinna tävlingen men på löpsedlarna så kan man läsa att hon redan hade en kille under det att dom spelade in serien, och killen inte fick komma på hennes 35års kalas för att det inte skulle förstöra något.

Sen ska jag ju så klart kolla på Desperate Housewifes och efter det så vet jag inte vad jag ska göra men ska titta om det är något bra på tv men annars om det inte är det så ska jag nog gå och lägga mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0