Kollar på tv och annat

Hej!

Har suttit och kollat på tv sen jag kom hem från gymmet så har tittat på 2 avsnitt av Vänner och efter det tittade jag på Gary unmarried och eftersom det inte var så långt så kollade jag på Sveriges värsta bilförare tills klockan var 21. Och nu sitter jag och tittar på Criminal minds på 5an och efter det vet jag inte vad jag ska göra, men skulle ju vara bra om jag kunde somna relativt tidigt idag eftersom jag ska upp tidigt imorn då jag har tid hos frisören 08 imorn.

Har suttit och tagitut bilderna som jag ska ta med mej till frisören imorn och då hittade jag en till bild som jag tyckte var snygg så då har jag 4 bilder med jättesnygga frisyrer som jag ska ta med mej och visa Gabriella imorn och höra vilken hon tror passar bäst.

Har suttit och kollat lite på nätet efter bantningsmetoder, med olika mat tips om vad man ska äta under dom olika metoderna och det är sjukt hur många metoder det finns. Men det är ju jättesvårt att brstämma sej för vilken av den man ska prova på, för jag vill verkligen testa nån och se om det fungerar, menar har ju alla förutsättningar för att kunna testa olika metoder. Men jag kan faktiskt inte förstå hur jag skulle kunna klara av att ta bort ris,pasta och potatis helt tycker att det är svårt att hitta något annat som passar till maten annars. Vet att man kan byta ut riset mot bulgur och jag tycker att det är jättegott, men svårt att byta ut det andra, visst man kan ta och äta massa grönsaker men jag gör ju inte det. Äter ju bara tomat och gurka och ibland blir det sallad också men det är i nödfall för tycker inte att den är god när den är alldeles hård som den kan vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0