Klänningar..

Nu har jag suttit och kollat på lite klänningar på nätet och har hittat en massa snygga som jag skulle vilja ha lägger upp lite bilder.


Den här klänningen har jag länge kollat på
den kommer från Stylebystars och kostar 379:-



Denna här klänningen tror jag att det är Blondinbella som har
den är också från Stylebystars och kostar 399:-


Den här är från Gina tricot och heter Nicki finns även i blått
denna kostar299:-


Det här skriver dom som tunika men ser ut att vara lång så att
man kan ha den som klänning, den heter Vie tunic och kostar 299:-
är från Gina Tricot


Den här mesh klänningen från Halens gillar jag också
kostar 179:-


Den här kommer också från Halens och kostar 249:-

Tyckte att alla dom här klänningarna var väldigt fina så blir nog en del shopping innan semestern i Augusti, måste ju ha något snyggt att ha på mej då och något som inte är alldeles för stort.

Nu ska jag gå och fika med alla andra för nu är det eftermiddags fika sedan ska jag sätta mej och kolla på resor.

/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0