Kallt

Kom nyss ur duschen och sitter nu och kollar på resten av Oceans thirteen, många tjejer som bloggar som är frisörer skriver att man ska skölja ur balsamet med kallt vatten för att håret ska "stänga sej" så jag följde det rådet men usch vad kallt det blev så sköljde med varmt mellan men avslutade med kallt vatten och sen kramade jag ur håret ordentligt innan jag gick ur.

Funderar på vad jag ska äta till middag idag och tror att jag bara ska göra varma mackor, det skulle verkligen vara gott och sedan var det ett tag sen nu. Eller ja så himla längesen var det ju inte men har inte ätit det på några dagar nu så tycker att det skulle vara riktigt gott, sen tror jag att jag ska ta och göra en ny smoothie men vet inte riktigt vad jag ska ha i den här gången eller om jag ska göra en lika dan som igår, den var ju som sagt väldigt god.

Hoppas på att mitt hår ska hinna torka innan jag ska gå och lägga mej för om det fortfarande är blött så ser det hemskt ut imorn och då vill jag inte gå ut fast måste ju gå ut för att hinna med tåget. Mitt hår tar jättelång tid på sej att torka och sen vill jag inte behöva använda hårtorken nu heller för bå blir det bara helt förstört så därför försöker jag undvika att använda den så blir det mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0