Inget att göra

Hej!

Just nu sitter jag och kollar på en repris av Greys anatomy och har varit duktig att plocka fram kläder som min syster kan låta och har även dammsugit ute i hallen och fått bort allt grus, har även hunnit dammsuga en del av köket också.

Alltså det är så himla tråkigt att inte ha något att göra så funderar på att sätta i en film när Greys är slut och det blir antagligen Oceans thirteen, har blivit helt såld på dom filmerna så därför köpte jag dom två sista när jag var på Willys häromdagen.

Har även tagit fram lite kläder åt mej själv också som jag ska ha med mej när jag åker till Dalarna på Torsdag men det blir inte så mycket som jag ska ha med mej då jag att bara ha med mej min handväska när jag åker upp eftersom jag har en massa kläder hemma hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0