Ingen klänning....

Hej!

Det blev ingen klänning för alla klänningarna i rätt storlek så var dragkedjorna sönder på så därför blev det ingen för min del, känns nästan som att jag får ge upp den där klänningen snart. Förresten så var jag in på Vero Moda och hittade mina jeans leggings men i en ännu mörkare färg så tog dem och gick fram till kassan och när jag drog kortet så stod det köp medjes ej en mardröm alltså. Så gick snällt till bankomaten för att ta ut pengar men fick se att det inte fanns så mycket pengar kvar så undvek att gå förbi Vero Moda igen och sen gick jag raka vägen upp till mamma.

Så nu sitter jag här uppe på min mammas jobb och har ingenting att göra men är ju glad att jag har min dator som kan roa mej, tänkte passa på att kolla på lite sommar kläder och sånt och även kolla efter en resa åt mej och mamma någon gång i Maj, skulle ju vara hur skönt som helst ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0