I Bilen..

Hej!

Nu sitter vi i bilen på väg upp till Dalarna eller vi har gjort det ett bra tag nu, men stannade för ett tag sen och gick in på ett värdshus i Hova och åt lunch för min del blev det kebab tallrik och det var jättegott och så blev man väldigt mätt.

Innan vi åkte så kom våran syster förbi med mammas kamera och sedan hämtade hon resten av Idas födelsedags presenter, hon blev rätt så besviken när hon förstod att jag skulle följa med hem men sa att jag skulle komma hem på Torsdag igen så då kanske vi kan träna om barnen mår bra. Var även in på affären och hämtade ut mitt paket från en affär i London som jag hittade på Tradera där jag köpte ett par gladiator sandaler men var rädd att dom skulle vara för små så fick pröva dem när jag satt i bilen och dom var helt perfekta och det kändes ju riktigt bra:P

Vi har väl ungefär 50 minuter kvar tills vi är i Örebro och då ska vi gå in på Ikea och gå där en stund och så ska vi även ta en kaffe och te efter maten som vi åt tidigare.

Mitt mobila bredband från Glocalnet fungerar jättebra så det ska jag behålla när dom 3 fria månaderna är slut, känns så sjukt skönt att ha det när man sitter på tåget för då kan man ju sitta på nätet istället för att sitta och ha tråkigt.

Just nu så sitter vi och lyssnar på diggilistan på P3 och nyss spelade dom Måns låt Hope and Glory från melodifestivalen och det är verkligen en låt som jag kommer lyssna mycket på. För tycker att den är så himla bra så tycker att han kan få vinna i år, men finns ju även många andra som är bra också men har alltid gillat Måns.

Nej nu ska jag ta och kolla runt lite på nätet och läsa lite bloggar som jag inte hann med imorse.

Kram Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0