Hemma igen..

Hej!

Har precis kommit hem från gymmet och gud vilka snygga killar som jobbar där det var 3 stycken som jobbade idag och alla 3 var jättesöta. Vårat tränings pass tar cirka 40 minuter och det är helt lagomt, det är faktiskt en av dom där killarna som har lagt upp mitt pass och han heter Victor trodde inte att det var sant när han sa att han skulle ha hand om mej, trodde att jag skulle få en tjej. Men jag hade iaf turen att få honom och det är jag ju väldigt glad över just nu, får liksom mer motivation att träna när man har något att längta efter;)

Så nu ska jag ta mej något att äta och sedan sätta igång med städningen men det ska väl gå bra hoppas jag på iaf, ska ta och sätta på lite bra musik så blir det roligare.


/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0