Hemma igen

Hej!

Gick ner till affären lite efter 11.30 och var in och hämtade ut mitt paket sen tog jag bussen hem till min syster så jag vad där lite före 12, fick lunch där också det blev spagetti och köttfärsås det var riktigt gott. Lite före 13 så gjorde vi ordning oss för att åka och lämna barnen på dagis, jag lämnade Ida och min syster skulle lämna Max, allt gick bra när jag skulle lämna Ida tills jag skulle gå därifrån och hon skulle följa med sin fröken in till dom andra barnen. Då blev hon jätteledsen och ropade på mamma och hennes fröken försökte locka henne med att dom skulle gå in, men som tur var kom min syster dit och tog henne och sa att vi fick lov att åka annars skulle hon komma försent till jobbet.

Sen åkte vi iaf till Nautilus för att träna och när vi skulle parkera så var det fullt så fick ställa oss lite närmare och fick betala istället för på den andra parkeringen var det gratis, och när vi är på väg in kommer min syster på att hon hade glömt handduken men sa att hon kunde låna min så kunde jag duscha hemma. När vi kom in iaf så fick jag se att det var en manlig instruktör där som jag inte sett förut och han var också jättesöt. Vi bestämde oss för att köra lite kondition idag istället för att hålla på med maskinerna så gick på löpbandet i 30min och hade på ett fatburner program och kan säga att det var riktigt jobbigt men det var verkligen värt det.

När vi var klara så gick vi iaf in och duschade min syster som skulle till jobbet skyndade sej iväg och jag tog lite längre tid på mej och testade mitt nya shampoo och balsam och det känns som att det funkar bra för håret var mycket lättare att borsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0