Hemma igen..

Hej!

Nu är jag hemma igen och åkte hem ifrån strax efter 12 och kom inte hem fören nu för min syster undrade om jag kunde hämta barnen på dagis och sedan ta hand om dem en tag tills deras pappa skulle komma hem. Så åkte ner på stan och bytte ett par regnbyxor som dom köpte förra veckan och sedan in på lagerhouse och köpa fina muffins formar, sen  gick jag in på Willys och handlade lite till Idas födelsedags kalas.

Efter det åkte jag till dagis och hämtade barnen och så tog vi bussen hem och fikade lite och tittade på film, sen fick jag göra iordning middagen åt oss pommesfrites och korv blev det. Fast fick höra på dagis att Max inte hade varit så himla bra under dagen och det fortsatte även när vi kom hem och höll på hela kvällen. Så han har antagligen fått magsjuka igen fast det skulle inte vara konstigt eftersom det går magsjuka bland barnen på hans dagis nu igen.

Så nu ska jag ta och städa och torka golven och även diska, ska åka och möta mamma på stationen sen för att ge min syster två proviva som jag gick in på affären och köpte som hon kan ta hem åt Max.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0