Hemma från gymmet

Hej!

Kom hem från gymmet för en liten stund sedan och nu sitter jag och dricker upp det sista av min smoothie eller iaf av det jag hade i glaset från början, fick ju lov att ställa in det i kylen när jag fick lov att skynda mej till bussen.

Det var hur drygt somhelst att träna idag eftersom jag fortfarande hade träningsvärk från det att jag var och tränade igår och nu ska jag inte träna något mer på gymmet den här veckan, men nästa vecka så ska jag försöka att se till att komma iväg varannan dag. Sen måste jag se till och baka nästa vecka eftersom jag fyller år nästa söndag 29/3 och familjen kommer ner över helgen och firar mej, hade planerat att jag skulle baka lite kakor och lite andra saker.

Ska ta och börja städa lite grann om en liten stund då min syster och barnen kommer hit imorn eftersom min syster ska kolla om jag har några klänningar som hon kan låna av mej när dom ska åka på kryssning til Helsingfors över helgen.

Föressten så strålar solen ute och det är så himla varmt och skönt så jag tror att jag ska ta och börja att använda mina vårjackor nu och det ska bli så himla skönt att slippa täckjackan, men lär tyvärr få lov att ha den på mej när jag ska åka hem till Dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0