Hemma från affären..

Nu är jag hemma från affären igen och håller på att fixa med en hemlig grej och tittar även på tvn medan jag håller på med den, sitter och kollar på Glamor på Tv4 plus. Funderar på att göra iordning något till middag men vet bara inte vad men kanske ska ta fram soppan ur frysen och värma på den, det är mammas goda gulasch soppa som vi gjorde när dom var här förra veckan så kom på att jag kan göra sån och frysa in sen också för den är enkel att göra och sedan är ingredienserna rätt så billiga också så det är ju bara bra.

Kollar faktiskt på unga mödrar på 5:an nu för det på tv4 plus var slut i princip direkt när jag satt mej framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0