Frisyrer

Ska ju som sagt klippa mej på Fredag och det kommer bli ganska kort, eller ja inte jättekort men mycket kortare än vad jag är van vid iaf. Så köpte ju en tidning på stationen i Örebro med en massa olika frisyrer i och hittade 3 olika som jag kan tänka mej så tänkte ta och lägga upp dem här och kanske få lite råd om vilken som jag kanske ska välja tillslut eller det är ju jag som gör sista valet så men tar gärna emot råd.




Tycker att den här frisyren är snygg men tror att jag vill ha kvar min lugg som den är.




Det blev en dålig bild, men den här frisyren är också snygg och här kan jag tänka
mej att klippa luggen, så att den är lite längre och inte kort som vissa vill ha den.



Och den här är också jättesnygg, är nog något som den här jag kan tänka mej,
men alla är lika snygga så jag har beslutsångest. Ska visa frisören allihop
och höra med henne vilken hon tror blir bäst


Så vilken tycker ni är snyggast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0