Fredag kväll

Hej igen!

Skrev ju förut att jag inte skulle blogga igen fören på Söndag kväll när jag hade kommit hem igen, men passar på nu när jag ändå fick lov att sätta mej vid datorn och föra över lite pengar. Åkte ju som sagt upp hit till Dalarna igår och åkte över Katrineholm och Sala och usch vad kallt det var när jag kom till Sala stog och frös jättemycket men som tur var så behövde jag inte vänta så länge på nästa tåg. Fick vänta på stationen i Borlänge en liten stund innan mamma kom och när jag gick ut och ställde mej fick jag se en rolig sak, våran gamla bil kom så mamma såg det sen så hon frågade om hon skulle fråga kille om den gick bra, men sa att hon inte fick göra det. Sen åkte vi till Kupolen iaf för att jag skulle gå in på Vero moda och kolla efter ett par jeans leggings åt Jessicas kompis Emma och hade turen att det fanns ett par kvar så köpte dem.

Idag skulle jag åka till mamma men skulle ha åkt vid 13 så att jag skulle vara framme vid 14, men fick för mej att jag skulle ta bussen tidigare eller det var ett tåg som gick då. Så gick upp och gjorde iordning mej och gick sedan över till andra sidan för att ta tåget, men passade på att gå in på kyrkogården för att titta på pappas gravsten, har inte sett den förut. Men nu var det så mycket snö så jag kunde inte se den och ville inte sätta mej och börja gräva heller. Var framme i Falun strax efter 12 och iväg till Café vi 3 och köpte en taco tallrik att ta med mej. Sen gick jag och mötte mamma och när vi skulle gå in så möter vi mitt ex som kom ut från biblioteket, han hejade när han såg mej men jag sa knappt hej, tänker inte vara trevlig när han behandlade mej som han gjorde.

Nu ikväll har vi iaf tittat på Lets Dance och tycker att det är Laila och Magnus som ska stå i finalen nästa vecka och apropå det så ska jag gå ner och kolla på det nu. Har även varit upp till min bror och hans sambo en sväng också.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0