Fredag 090327

Hej!

Skulle ju och klippa mej idag så hade ställt klockan på 6.45 så gick upp då och gjorde mej iordning sen gick jag ner till "centrum" och skulle vänta på bussen men då hade jag turen att den ena bussen som skulle gått tidigare kom samtidigt som mej så tog den ner på stan men det tog så lång tid att jag trodde att jag inte skulle hinna. Väl på salongen så fick jag höra att min frisör var hemma med sjukt barn och undrade om det var okej att hon klippte mej istället och det sa jag att det var. Och hon såg att jag hade bilder med mej så visade henne dem och vi bestämde oss för hur vi skulle klippa det, men först började hon att tvätta håret och sen började hon klippa det. Och kan säga att det var mycket som klipptes av och nu ser man ingen missfärgning överhuvudtaget.

Åkte hem och packade alla träningskläder och sen tog jag bussen till gymmet och åkte och tränade, och nu är jag hemma igen men ska snart åka till stationen och ta tåget till Örebro och möta mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0