Framme i Dalarna....

Hallå!

Nu är vi framme hos mamma i Dalarna och sitter och kollar på Amacing race på 6:an tycker att det är väldigt kul att kolla på. Fick skynda mej in när vi hade fått in alltihop eftersom jag var såå himla kissnödig och det blev bara värre och värre när vi åkte i gupp så det var ju inte så kul.

Som sagt var vi ju in på Ikea i Örebro och det enda som jag köpte var klädhängare eftersom jag behöver mer, men fanns inte vita som jag hade sen förut så fick ta dom svarta. Sedan åkte vi vidare och gick in på Bauhaus lite längre bort för att mamma skulle kolla om hon kunde få tag på några lampor till det nya köket och det fick hon. När vi var klara där så åkte vi till Coop och handlade sen åkte vi raka vägen hem, men efter att vi hade svängt i Grängesberg så fick vi en bil framför oss som körde i 50km/h hela tiden där det var 90km/h så det gick ju som sagt vääldigt sakta.

Ska nog ta och kolla om jag kan åka och hälsa på mamma på jobbet för att jag ska gå in på Gina tricot och kolla om jag kan få tag på den där klänningen som jag provade, vill verkligen ha den för den var så grymt snygg sen är det en klänning som man kan ha både till fest och vardag.

Funderar även på att kolla på Ams och Offentliga jobb om det har kommit ut några nya jobb som jag kan söka för behöver verkligen få ett snart.

Förresten så hittade jag en jättebillig resa när jag satt i bilen, det var till Isla Margarita där vi var förra året och nu även 2 veckor för två personer skulle det kosta 15990:- och detta är verkligen billigt eftersom vi betalade cirka 13000:- förra året per person.

/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0