Fortfarande vaken..

Hej!

Tror ni att jag kunde gå och lägga mej efter att Desperate Housewives var slut? Nej det kunde jag naturligtvis inte göra så därför sitter jag fortfarande i soffan och kollar på tv så har sett på både Brothers & Sisters och nu sitter jag och ser på Scrubs men ska nog lägga mej om en stund.

Är det någon som vet var man kan få tag på ett armabnd eller halsband där det står Carpe Diem?, detta är ett motto som betyder väldigt mycket för mej.

Nu ser jag på ett gammalt av NCIS på 3:an och tycker att den serien är väldigt bra så därför tänker jag se till att jag kan se på alla avsnitt som kommer under den här säsongen. Och självklart blev det reklam nu så ska se om det är något annat som jag kan kolla på under tiden. Jag hatar verkligen reklam det är ju det hela tiden känns det som.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0