Film och annat

Sitter och kollar på Oceans Thirteen just nu och dricker min hallon och blåbärs smoothie och funderar på hur jag ska göra imorn och när jag ska gå upp imorn. Antigen så går jag upp tidigt och åker och tränar eller så går jag upp lite senare ochtar något att äta till frukost och sen tar bussen till stationen så att jag är där en liten stund innan mitt tåg går.

Ska åka över Katrineholm och Sala imorn och har bara bokat biljett upp till Borlänge men hade planerat att jag ska ta bussen till Falun sen så att jag ska åka med mamma och Annelie hem, orkar inte sitta i Borlänge och vänta på dem i över en timme innan jag kan få åka hem.

Just det har ju bytt från tele2 till Glocalnet nu och har ett nytt nummer om man vill nå mej för tillfället då jag ska flytta över mitt gamla nummer till Glocalnet, bytte eftersom nu betalar jag 99kr/mån och inget för att ringa och inte heller för att smsa. När jag hade tele2 så hade jag bara kontantkort men ringer och smsar för runt 200kr/mån just nu så det blir ju mycket billigare nu när jag byter.

Fick en avi från posten i Måndags att jag hade ett paket att hämta ut men trodde att det var mitt mobila bredband som hade hunnit komma, men idag när jag kom dit och hämtade paketet så var det alldeles för stort för att vara det. Så öppnade och fick se att det var en tiger från Världs natur fonden, där jag har gått med och är tiger fadder, så när jag var hem till min syster så lämnade jag den där och skrev att jag ville att Max skulle ta hand om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0