Daim glass, Gossip Girl och Hotell

Hej!

Sitter och kollar på Gossip Girl just nu och äter daim glass så himla gott faktiskt och det känns så himla skönt för på något konstigt sätt så lindrar det smärtan i magen. Innan Gossip Girl började så satt jag och kollade på One Three Hill men tyckte att dagens avsnitt var lite konstigt med tanke på att Lucas drömde att dom befann sej på tidigt 1900- tal.

Har även suttit och kollat lite på hotell på Arlanda när vi ska åka i Maj men hittade inte på rätt hotell som vi letade efter för vi vet att det ska finnas något hotell där parkeringen ingår i priset, för dom andra funderar på att åka bil dit för när vi kommer hem skulle vi få vänta i 5-6 timmar tills tåget ska gå hem tror jag att det var. Så dom tyckte att det var bättre att ta bilen istället så kan vi åka hem direkt när vi har landat och hämtat våra väskor.

Sen ska jag ta och gå in på Sjs hemsida och kolla priser på tågbiljetter hem åt mej i Maj när vi kommer hem om jag inte följer med dom andra hem till Dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0