Dagar och annat..

Satt och räknade lite och kom på att nu är det bara 17 dagar kvar tills jag fyller 20, sen är det 21dagar kvar till jag åker ner till Jessica i Skåne, lite över 40 dagar tills jag ska tatuera mej och till sist är det 64 dagar kvar tills vi ska åka till Korfu detta är dagar som jag ser fram emot. Och sedan har jag annat att se fram emot också tex resan i sommar men det är så pass långt dit så jag börjar att räkna det lite senare.

Den där hemlisen jag höll på med blev inte så lyckad så får göra om det och ska även ta och gå ut på Sj:s hemsida och kolla på tågbiljetter ner till Jessica och även biljetter om vi ska åka tåg till Arland i Maj när vi åker till Korfu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0