Blandat

Hej!

Kom hem för en liten stund sedan följde med min syster och barnen hem och t lunch tillsammans med dem och sen kte jag ner på stan för att gå in på Vero moda och kolla efter ett par jeansleggings åt Jessicas kompis med det fanns inga alls i den färgen, dom jag ville ha fanns inte heller. Det är så himla typiskt att när man vill ha något s finns det inte, gick även in på stationen och kollade tågbiljetter och fick tag på en imorn vid 11.47 som bara gick 197 kronor.

Sen åkte jag hem för att hämta min andra nyckelknippa eftersom jag skulle handla lite åt min syster och jag hade inte deras nyckel på den knippan som jag hade med mej. Bytte även om när jag var hem så idag har två "typer" av mej varit ute idag, det låter konstigt men så är det, först var det den lite rockiga tjejen och sen den mer avslappnade och "söta" tjejen.

Nu ska jag ta och dricka min smoothie som jag aldrig han dricka imorse sen ska jag nog även leta fram något gott att äta, men vet bara inte vad det skulle vara. Ska nog även sätta på en film också får se vilken det blir har några få att välja på men alla är väldigt bra så det blir svårt att välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0