Bilen, tandläkaren och Britney Spears....

God morgon!

Just nu sitter jag i bilen utanför tandläkaren i Djurås och väntar på mamma som är inne på undersökning, hade ingen lust att följa med in och sitta där och glo i väntrummet hellre sitter jag kvar i bilen med min dator. Just det det sista mamma sa innan hon gick var att jag inte kunde lyssna på radion för batteriet i den här bilen e konstigt så har blivit stående här två gånger förut på grund av det, så nu sitter jag och lyssnar på Britney Spears Womanizer på You Tube tycker att den är så himla bra.

Idag när jag kom in i badrummet så stog mamma och tvättade håret så sa hon att om jag ville så kunde jag ju ta hennes busskort och komma senare men sa att jag inte ville det. Hon hade ju kunna sagt något om det igår för hade jag gått och lagt mej så hade jag adrig kunnat somna om utan hade legat vaken istället och då hade det ju ändå inte spelat någon roll. För var helt klar vaken när jag vaknade och inte det minsta trött det är faktiskt konstigt när klockan var 06.30 och med tanke på att jag gick och la mej vid 00 eftersom jag satt och kollade på reprisen på Andra avenyn.

Nu har jag lyssnat klart på Womanizer så därför letade jag fram The rose med Westlife efterom den är så himla fin och sen sjöng vi den varenda år på skolavslutningarna i grundskolan. Tror att jag ska ta och leta upp fler låtar med Westlife sen tycker att dom är jättebra trots att jag vet att det finns många som tycker att man är töntig om man lyssnar på dem, men det bryr jag mej inte om då får jag väl vara en tönt då. Hittade även på deras version av

You raise me up den låten har ju en stor betydelse för mej eftersom vi hade den på min pappas begravning och sedan är den ju jättefin och bra också.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och passa på och kolla på annat när jag ändå inte har något att göra, men hörs senare idag.

/Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0