Beroende

Tidigare så har jag kännt ett beroende till godis och chips men nu har jag hittat två nya saker som jag är beroende av det ena är syltrutorna som jag bakade hos min syster förra veckan, och det andra är Chai latte kan inte vänta tills jag får köpa det när jag kommer till Göteborg på Torsdag. Tror att jag ska ta och köpa en direkt när jag kommer dit och dricka den medan jag går till Mango där jag ska lämna tillbaka lite saker, sen ska jag köpa 1 eller 2 att ta med mej på tåget, för det är så himla gott. Angående syltrutorna så skulle jag kunna äta hur många som helst utav dem men det skulle inte vara bra för då kommer jag bara få ont i magen och må illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0