Beck

Sitter och kollar på Beck just nu och har även kollat när gymmet öppnar imorn men ska absolut inte åka dit tills när dom öppnar för det gör dom vid 07, men hade tänkt att ta bussen så att jag är där strax före 11.30. Hade tänkt att vara duktig och träna iaf 2 dagar den här veckan det skulle verkligen vara skönt att kunna göra det eftersom jag inte "kunde" träna idag.

Har inte så mycket att skriva om idag eftersom det inte har hänt något speciellt idag men imorn ska jag uppdatera lite mer och skriva bättre och det borde jag kunna göra eftersom jag ska och träna imorn, sen kanske jag tar och går ner på stan och går in på Rådhus cafét och äter lunch. Om jag gör det så vet jag exakt vad jag vill ha, ska ha en crock monsiuer, det är en gratinerad smörgås med ost och skinka och lite annat gott, vet bara inte vad jag ska ha och dricka till men kanske ska vara duktig och ta vatten till det.

Nu är det ju nyheterna på 4an så därför ändrade jag till 6an där det är Knightrider just nu så ska kolla på det tills nyheterna är slut. Brukar alltid byta kanal när det är nyheter eller reklam för jag tycker att det är så himla tråkigt, men ibland när det är reklam på den ena kanalen så är det reklam på dom andra kanalerna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0