7 Dagar kvar

Idag är det ju som sagt 7 dagar kvar tills jag fyller 20 år och det ska bli så himla skönt, tänk bara att få gå på systemet själv och sen kunna komma in på fler krogar än vad man kommer in på nu. Det var egentligen tänkt att min mamma, bror och hans sambo skulle komma ner över helgen men när mamma hämtade mej på stationen i Torsdags så sa hon att min brors innebandy lag skulle ha avslutnings fest den helgen och om det var nån som inte kunde vara med så ställde dom in festen, eftersom vissa i laget tydligen inte fyllt 18 eller om det handlar om nån som inte fyllt 20 jag vet inte. Och min brors sambo skulle jobba den helgen men ingen av dem sa till mej att dom inte kunde komma så sa till mamma att jag var besviken på dem att dom inte kunde säga det till mej när jag träffade dem.

Men mamma kommer på Fredag iaf och vi funderad på ett tag om vi skulle ha åkt till Stockholm och gått på earth hour som Rix fm har på Skansen på Lördagen, men det skulle bli rätt så dyrt med tågbiljetter och sen med hotell. Så jag kollade upp vad det skulle kosta att åka tåg till Göteborg över dagen istället så vi funderar på att göra det, för vi behöver inte vara hemma då min syster ändå jobbar på dagen i helgen. Kanske kan vi fixa någon god middag på kvällen ist med syster och hennes familj sen måste vi ju ha tårta också, det är ju ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0