5 Dagar kvar

Min syster hade bokat en klipptid åt mej på Tingeling här i Skövde hos frisören som hon brukar klippa sej, det är som sagt deras försenade julklapp åt mej. Och har fått frågan av både syster och mamma om jag har bestämt mej för hur jag vill klippa mej och har inte gjort det, har sagt att hon nog får ta så mycket som behövs och att jag vill ha en snygg frisyr.

Så idag när jag kom till Örebro och gick in på pressbyrån på stationen där och skulle köpa någon tidning så att jag hade något att läsa på tåget så hittade jag en tidning med massa olika frisyrer så hittade massa olika som jag kan tänka mej ha. Så ska visa min syster och be om hennes smakråd men sen tänker jag ta den med och visa Gabriella dom olika alternativen och höra vad hon säger om någon skulle passa.

Kommer nog behöva få klippa av en hel del av mitt hår nu på Fredag men det har jag inget emot, bara det inte blir jättekort eller helt konstigt så tror jag att jag blir nöjd iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0