29 Mars

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Beas födelsedag Hurra hurra hurra! Så är det för idag fyller jag 20 år och ska snart åka till Maxi och handla lite till tårtan som vi ska ha idag.

Min syster jobbar ju nu på dagen så då ska hennes man och Ida och Max komma hit och fika nu på dagen och sen kanske dom kommer hit ikväll också får se hur det blir. Men i Fredags när mamma kom så fick jag 2 presenter av henne men ingen av dem var min riktiga present för den kunde hon inte hitta men får den när jag kommer upp nästa gång. Och i dom paketen som jag fick då var det en tavla med en bild som vi hade tagit när vi var på Isla Margarita och i det andra paketet så stog det 2 jättefina Orkidéer så hoppas på att jag kan hålla dem vid liv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0