090331

Hej!

Hade ställt klockan på 10.20 men vaknade först vid 08 men som tur var lyckades jag somna om och vaknade vid 10.20 igen av att alarmet på mobilen ringde, så gick upp direkt och gick in och duschade. Det var riktigt skönt kan jag säga och välbehövligt, så fick tvätta ur lite färg ur håret, men för ovanlighetens skull var det inte så mycket som släppte, det gör det  vanliga fall för mej.

Just nu sitter jag och tittar på Våra bästa år som brukade gå vid 12.50- 13.40 förut men nu har dom bytt tid och det hade jag glömt igår när jag skulle titta på det, men som tur var så kom jag ihåg det idag så hade ställt klockan efter det. Jag vet att det finns många som tycker att serien är dålig och så men jag är helt fast i den nu för jag vill se vad som händer med karakäterna nu när det är spännande. Fick ju lite förhandsi nformation av en tjej när jag och Jessica var på förfest i December och jag vill verkligen se det, för det lät som att det kommer riktigt drama då, men det lät som att det låg lite längre fram i tiden.

Senare idag hade jag tänkt att ta bussen ner till stan och kolla runt lite grann även om jag inte ska shoppa något så kan det vara roligt att gå och kolla lite grann. Men innan jag ska åka nånstans så måste jag göra iordning något att äta till frukost och sen lär jag fixa iordning håret och sen behöver jag smörja in ansiktet och ha på mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0