090330

Hej!

Var ner till tvättstugan vid 11.30 och skulle boka tvättid till på Onsdag och konstigt nog så hade jag kunnat fått en tvättid redan idag vid 12, men kände inte för att tvätta idag hade ju förresten inte letat fram all tvätt och det skulle ta lite tid så bokade in tvätt på Onsdag vid 12 istället. Skulle ha gått till affären och postat mammas Ica kort efter att jag hade varit i tvättstugan men igår sa hon att det inte var bråttom så därför bestämde jag mej för att jag skulle lägga det på posten imorn istället, måste ju ha något att göra då också.

Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på att göra nu men kanske skulle ta och passa på att plocka ihop lite här hemma och kanske ta och dammsuga för det kan verkligen behövas. Alltså det är helt sjukt vad mycket "skit" det kan komma in på bara några dagar, dammsög i Torsdags eller om det till och med var i Fredags och nu vill man inte gå på golvet för det känns som att det är en massa grus som ligger där.

Sen ska jag nog gå ut till förrådet och ta in en av mina resväskor som jag ska ha med mej när jag åker ner till Jessica på Torsdag, förhoppningsvis kommer inte väskan vara lika tung den här gången som den var sist jag åkte ner. Då var det ju knappt att jag orkade lyfta den själv men det var ingen som var snäll och kunde hjälpa till heller utan fick försöka klara mej själv och efter en massa slit fick jag upp väskan på tåget. Men en resväska med bara kläder borde ju inte kunna bli så tung, förra gången så hade jag ju med mej lite grejer som var Jessicas och sen hade jag med mej hennes presenter. Kanske ska ta och försöka leta reda på något mindre att lägga ner sminket i för min näcessär är ju faktiskt rätt stor så den tar ju rätt mycket plats.

Nu kom posten och det lät som att det kom in ett paket genom brevinkastet så förhoppningsvis är det mitt mobila bredband som har kommit, för smsade dom som hade hittat det och han skrev att dom hade skickat det i Fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0