090324

God morgon!

Vaknade vid 08 och kunde inte somna om hur mycket jag än försökte så låg vaken i säkert 20 minuter och tillslut kunde jag somna om och det kändes jätteskönt, så vaknade vid 9.45 av att alarmet på mobilen ringde men tryckte på snooze 2 gånger innan jag "gick upp" Så nu sitter jag här och kollar på tv, för tillfället tittar jag på Tyra Banks show, det är lite om vad dom som har varit med i Top model gör nu förtiden.

Ska snart gå och ta mej något att äta till frukost och sen klä på mej och fixa till mej, sen lär jag packa ner alla träningskläder eftersom jag tänkte åka till min syster strax efter 11 eller kanske närmare 12, men iaf innan 13 för då skulle hon lämna barnen på dagis.

När jag kommer hem igen så ska gå in på affären och handla lite grejer som behövs och sen ska jag gå in till tvättstugan och kolla om jag kan få en tvättid under den här veckan, innan helgen  måste jag tvätta iaf, för hade tänkt att jag skulle tvätta sängkläderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0