090323

God morgon..

Vaknade alldeles nyss och nu ligger jag på madrassaen som mamma brukar sova på när hon är här och tittar på tv, men det är inte något speciellt som är bra så här på morgonen. Men lite senare idag så ska jag gå ner till affären och hämta ut ett paket som hade kommit förra veckan, fick se att det var schampoot och balsamet som jag beställde tidigare. Ni kanske funderar på varför man beställer hem det och inte köper det i affären eller så men det är så att just dom här är till för kemiskt skadat hår och det är ju exakt vad mitt hår är.

Måste även komma ihåg att betala en räkning och även lägga in lite andra räkningar som inte ska betalas än men måste lägga in dem nu för att jag ska komma ihåg det. Sen ska jag ta och se över min ekonomi lite grann skulle ju vara bra att veta hur mycket jag har att röra mej på under månaden som kommer. Har även bestämt mej för att på börja en shopping fri månad igen och det SKA jag klara den här gången, för har verkligen inte råd att shoppa så måste se till att fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0