090318

God morgon!

Just nu sitter jag och kollar på Knigth rider på 6an, har precis dammsugit och plockat ihop kan inte göra något nu då jag precis har målat naglarna men alldeles strax ska jag ta och plocka ihop ännu mera. Ska även klä på mej och sen gå ut med vinter skorna i förrådet nu när jag tror att dom inte behövs längre.

Det är strålande sol här idag så ska se till att ta vara på den så mycket som jag kan så därför tänkte jag åka ner på stan sen och gå där en stund skulle vara så himla skönt att gå ut en stund idag när det är så här fint väder. Frågan är bara vilken tid dom andra kommer idag hoppas att dom kommer nu före lunch men ska inte hoppas på för mycket, skulle inte förvåna mej om dom kommer i eftermiddag så att jag får sitta hemma och bara vänta på att dom ska komma.

Ska ta mej ett glas av min goda smoothie som jag gjorde iordning igår morse det blev ju en hel tillbringare och den blev så himla god.

Smoothie: Lite hallon, Blåbär, vanilj youghurt och lite råsocker( för att få den lite sötare)

Man kan ju ha i mycket annat också men den här var verkligen god så ska göra den flera gånger, tror inte att jag har druckit en godare smoothie faktiskt.

Hörs senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0