090314

God morgon!

Vaknada vid 09 men var så himla trött att jag inte orkade gå upp och som tur var kunde jag somna om jag vakande för en liten stund sedan. Och nu sitter jag så klart i soffan och kollar på tv som vanligt, just nu kollar jag på LA ink men ska gå och ta mej lite frukost snart och sedan kolla hur bussarna går idag för jag funderar på att åka ner på stan en liten stund och kanske gå in på skoaffärerna och kolla på "vår och sommar skor".

Förresten så såg jag på vädret tidigare och det gjorde mej mer nyfiken på hur vädret dom närmaste dagarna så gick up på SMHI´s hemsida och det ser riktigt lovande ut eftersom temperaturen kommer ligga på mellan 5 och 8 grader enda tills på Ons vad jag vet kunde inte se längre än så.

Nej nu måste jag ta och kolla på tågiljetter ner till Jessica hade totalt glömt att boka biljetterna men ska kolla priser och tider, sen måste jag höra med Jessica vilken tid som passade bäst att jag kommer.

Hörs senare ikväll/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0