090313...

God morgon!

Hade egentligen ställt klockan på 10 men vaknade av att jag drömde att nån frågade vad klockan var och sa att den var 18 så blev lite "rädd" där men kollade på mobilen och då var den bara 9.40, har inte gjort så mycket sen dess sitter bara och kollar på Smallville på 6:an men det är bara en massa repriser så kanske borde kolla om det är något annat bra på tv. Ska snart ta mej något att äta till frukost och sedan kanske ta bussen ner till stan för att se om jag kan få klippa mej idag är ju som sagt välbehövligt.

Är faktiskt otroligt trött nu så här på morgonen och det var faktiskt konstigt igår när jag skulle lägga mej för när jag låg i soffan höll jag på att somna och väl i sängen låg jag vaken i kanske 10 minuter innan jag kunde somna.

Nu hittade jag faktiskt något bättre att kolla på ändrade bara till 5:an och där är det repris av Ugly Betty så kollar hellre på det istället för ett avsnitt av Smallville som jag har sett typ 1000 ggr.

Förresten är det ju Fredan den 13:e idag men jag tror inte ett dugg på att det är en oturs dag, vad säger ni tror ni på att det är en oturs dag? Jag menar  för vi tog ju stuenten förra året och då var det just på Fredan den 13:e så för mej symboliserar den inte alls någon oturs dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0