090312...

God morgon!

Nu sitter jag på tåget i Borlänge och väntar på att klockan ska bli 08 så att vi ska åka ner mot Örebro där jag ska byta tåg för att sedan åka hem till Skövde. Vaknade vid 06.20 idag av att alarmet på mobilen ringde men hade inte hört att mammas klocka hade ringt, så gick upp iaf och klädde på mej och åt frukost och tittade på nyheterna på 4:an.

Idag har jag iaf på mej: Svart klänning från Ginatricot, Grå kofta från Vero moda, Lila strumpbyxor och svarta spetsstrumpbyxor från Åhlens. Till det så har jag en massa lila pärlarmband och ett silver halsband med hjärtan och lila stenar, detta är från lager 157 och sen ett par ametist örhängen från Grancanaria. Tar en bild lite senare när jag kommit hem så får ni se.

Kan säga att jag hade tur idag då det fanns platser lediga i 1:a klass så sitter där på tåget, dom platserna är mycket skönare än dom andra för sätena är mycket större och sedan är dom lite mjukare också. Men det luktar jätteilla från toaletten så på den här tänker inte jag gå in, får gå längre bort då istället Så jag har suttit och sniffat på min brämhults annanas-mango smoothie och då blir det att likta mycket godare.

Tänkte att jag skulle ta och kolla lite på nätet nu när jag ändå inte har något speciellt att göra när jag ändå sitter här på tåget.

Men gud vissa personer blir man tokig på, sitter en tant och en karl här i samma vagn och dom ville båda ha kaffe men tågkonduktören sa att det inte kommer på någon vagn idag så då tyckte dom att han kunde ringa och fixa så att någon skulle komma på lite senare. Och sedan frågade tanten om det var något längre stopp någonstans och det var det i Örebro så då skulle hon gå iväg och köpa kaffe, alltså gud tänk att vara så beroende av något att man inte kan vara utan det i några timmar, nej jag är glad att jag inte dricker kaffe verkar ju bara göra folk beroende så att dom ska ha det HELA tiden.

Fast iof finns en sak som jag är beroende av och det är Extra delight mint&chocolate som är ett sockerfritt godis som vi fick smaka när vi var på melodifestivalen i Leksand men som jag inte har hittat på sedan dess, men när vi var in på Konsum i Djurås så hittade jag på dem så köpte 2 förpackningar så nu är jag nöjd.

Tar nog och skriver ett inlägg lite senare.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0