090311......

God morgon!

Vaknade vid 08 av att alarmet på mobilen ringde men slog på snooze och gick upp 5 eller 10 minuter senare och då gick jag raka vägen in i duschen så jag fick tvätta bort den där salt vatten sprayen som jag lånade av mamma igår när vi skulle åka. Och nu sitter jag och kollar på VIP på 6:an men tittade på nyhetsmorgon på 4:an först men kände mej så himla vuxen då så kände att jag behövde byta kanal. Sitter även och även en tallrik youghurt men orkade inte göra iordning några varma mackor.

Ska ju ta bussen till Falun vid 09.35 och då har jag inget som jag kan lägga datorn i så kommer ingen uppdatering fören sent ikväll, men det kommer en iaf.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0