090310...

God morgon...

Vaknade för ett tag sedan och sitter och kollar på Xena på 6:an men ska väl snart gå och ta mej något att äta till frukost och sen sätta igång med att plocka in i skåpen i köket så det är lite mindre stökigt när mamma kommer hem. Sen ska jag väl inte göra så mycket annat idag förutom att ha middagen klar tills mamma kommer hem, det blir fisklåda ikväll visst det låter kanske inte speciellt gott men den är super god. Fick receptet av min mammas foster mamma som hon bodde hos från det att hon var 10 tills hon flyttade hemifrån. Det var hennes morbror och hans fru som hon och hennes helsyskon fick bo hos eftersom föräldrarna skiljdes och inte kunde ta hand om dem då.

Dom två personerna såg jag alltid som min mormor och morfar trots att jag hade träffat min mammas riktiga föräldrar, men min morfar dog när jag var 1 år och mormor har aldrig bettet sej som en mormor.

/bea

Kommentarer
Postat av: A -*

Är du för eller mot abort?



läs även lite om mina tankar om det om tex en tjej jag känner använder det som preventilmedel..



Hare bra

Amanda

2009-03-10 @ 12:30:19
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

Eller hur :O och tex att ta bort barnet för det är fel kön :O ja eller hur så det finns ju alltid en lösnign som är mycket bättre än abort

2009-03-10 @ 15:45:44
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

Ja eller hur som tex min bästis kusin fick sitt barn när hon var endast 13 och dem klarare helt galant kanske lite smått jobbigt ibland men aa :)

2009-03-10 @ 17:01:02
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0