090308..

Hej!

Vaknade riktigt tidigt idag faktiskt redan 08.18 och då gick jag som fick sova på madrassen upp och gjorde dom andra sällskap vid frukost bordet. Så nu är vi allihop klara och ätit färdigt och Mattias och Christin har åkt upp till Billingen på spat för att få massage, detta fick dom i julklapp av våran syster och hennes man. Så jag och mamma sitter här hemma och kollar på nyhetsmorgon Söndag på tv 4.

Ska nog faktiskt följa med dom andra hem till Dalarna idag och har sagt att jag inte börjar fören på Fredag så därför ska jag åka tillbaka hit igen på Torsdag. Ska försöka se om jag kan få gå in på affären här nere först innan vi åker så att jag kan hämta ut mitt paket som kom i Fredags men som jag inte har hunnit hämta ut än.

Får skriva senare ikväll eftersom vi har en lång resa framför oss och nu ska mamma få låna datorn en stund för den andra krånglar lite.

/Bea

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ööh, du har ju bara en dator?

2009-03-08 @ 14:04:16
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0