090307..

Hej!

Jag vaknade faktiskt redan vid 09.30 och har bara duschat sedan dess och snart ska vi gå till bussen för att åka till Elins esplanad och gå där en stund sen funderar jag på om jag ska bjuda mamma på lunch. Sen ska jag ju gå in på Cassels och kolla på den där klänningen som jag såg förra gången vi var där och vill verkligen ha den för den e så sjukt snygg.

Nyss ringde min syster och sa att Max hade blivit dålig igen och att Ida har feber så våran bror och hans sambo får sova här tilllsammans med mej och mamma, så det blir väldigt trångt men det ska väl gå bra jag som är kortast får sova på soffan medan dom andra får sova i sängen och på en madrass.

Får panik på mamma som precis tog sej en tekopp och smörgås och bussen går om sex minuter vi hinner aldrig med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0