090307...

Hej igen!

Middagen blev jättegod åt klyftpotatis och skink schnitzel och till det hade vi sås på cream fraiche och sallad med tomat, gurka och avokado och till det drack vi en varsin cider allihop förutom mamma som drack bubbel vatten från min soda streamer. Så nu sitter vi självklart och kollar på melodifestivalen och hoppas verkligen på att Carolin af Ugglas inte går vidare utan att det blir Star pilots som går vidare tycker att deras låt är jättebra.

Imorn så åker ju dom andra hem igen och även mamma så undra vad jag ska göra då da, kanske ska passa på att gå ner till tvättstugan och boka en tvättid i veckan sen ska jag gå ner till affären och hämta ut mitt paket som hade kommit igår men jag har inte hunnit hämta ut det än.

Sen ska jag ta och åka till gymmet någon dag i veckan och träna även om inte jag får med mej min syster för det är ju roligt att träna när man ser resultat för igår när vi var på middag så vägde jag mej och fick se att jag hade gått ner ännu mer nu så nu har jag gått ner 7.7 kilo sen vi började träna i början av Oktober känns så himla skönt. Men ska självklart så ska jag se till att gå ner ännu mer i vikt ungefär lika mycket till för då är jag nere på min idealvikt och skulle vara skönt att komma ner till den.

Men om jag kommer ner till den vikten så kommer jag inte kunna ha mina sommarkläder för dom kommer ju så klart vara för stora det var dom ju redan i December när jag och mamma var till Gran Canaria men det gör ju inget då kan jag ju sälja eller ge bort dom som ser bra ut och sedan kan jag köpa nya så jag är fin när jag och Jessica ska till Turkiet i Augusti.

Usch nu är Andra chansen klar och Carolin af Ugglas gick vidare till finalen i globen det är också en stor skandal hur röstar svenska folket?

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0