090304 Dag...

Hej hej!

Nu har jag varit vaken i nästan en timme och har hunnit med att göra en hel del, har diskat klart och sedan har jag även plockat upp allt från golven så jag har kunnat dammsuga. Hade egentligen ställt alarmet på 11 men när jag ändå vaknade tidigare och kände mej pigg så tyckte jag att de var lika bra att gå upp då.

Ska åka till min syster strax efter 12 och äta lunch med henne, det blir bara vi två eftersom hon lämnade barnen på dagis redan vid 11. Sen ska jag nog även ta och ringa till mamma och höra hur det går för dem med köket, alltså dom håller på och sätter in nytt kök hemma hos henne och hon skulle ta ledigt idag. Så sent ikväll rättare sagt 22.13 kommer hon med tåget hit till Skövde och då hämtar min syster upp henne och skjutsar henne till mej.

Imorn så fyller ju Ida 4år och då blir det kalas med 4 av hennes "stora" vänner det är alltså dom barnen som är äldre än 3 år, fast jag tror att Max skulle få vara med men det är ju inte konstigt när han är hennes lillebror. Kan även tänka mej att det blir ett kalas på Lördagen för släkten också eftersom det kan vara svårt för många idag.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen fortsätta med städningen, ska även gå ut med mina två resväskor till förrådet så det blir lite mer plats här hemma.

Hörs kanske ikväll.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0