090302 Måndag...

Hej!

Jag gick upp riktigt tidigt idag men hade ställt klockanpå 06 men znoozade ända till 06.20 då jag insåg att bussen skulle gå 18 minuter senare så flög upp ur sängen och slängde på mej kläder. Hann iaf med bussen den kom samtidigt som jag kom ner till busshållsplatsen och det var ju verkligen tur när jag skulle ta barnen till dagis. Kom iaf hem till syster och tog hand om barnen tills vi skulle åka till dagis och vi tog bussen 08.57 och bussen var så klart full så jag och Max fick stå i gången med vagnen medan Ida satt sej längst bak. Det gick iaf väldigt bra att lämnade Max lät ingenting när jag lämnade honom och hon brukar alltid gnälla när han lämnas på dagis.

Hade sedan tänkt att jag skulle ta bussen hem igen och gå till affären men fick se att klockan var så pass lite att dom inte hade öppnat än så jag hoppade av vid min syster och gick in där och somnade på soffan i över 1 timme. Sen åkte jag hem och handlade och skulle hämta ut paketen men hade glömt legget hemma så fick gå hem och hämta det och sedan gå tillbaka för att få ut paketen.

Som sagt hämtade ut 2 paket idag det ena var Idas födelsedags present från min mamma som vi hade beställt hem från stuffis, detta är en massa dockskåpsmöbler då hon även får ett dockskåp. Och vad det var i det andra paketet får ni höra och se vid ett annat tillfälle måste lära mej hur det funkar först.

Just nu sitter jag och kollar på Bachelor Rom och det är bara två tjejer kvar men killen har gjort sitt val och det lilla jag har sett så tycker jag att han gjorde helt fel val. När det här är slut så ska jag passa på att laga lite mat så att jag får något i mej idag, det kan ju alltid vara bra.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0