090301 Dagens sista inlägg...

Hej!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Criminal minds och det har alldeles nyss börjat så har inte kommit igång riktigt, men det brukar vara bra så tror att jag ska sitta uppe en liten stund till iaf för att kolla om det är bra. Passade på att laga lite mat förut men det blev inget speciellt utan bara pasta och tzatsiki men det blev faktiskt riktigt bra, bättre än jag hade kunnat hoppats på men hade varit ännu godare om jag hade stekt bacon till det.

Har suttit och kollat på nätet om jag kan hitta på någon snygg bikini som jag kanske kan ta och köpa sen när dom här 2 månaderna utan shopping har gått. Visst jag bröt det igår när jag shoppade när vi var in till Skurup men kunde ju inte låta bli när det var något jag verkligen ville ha och något som var så pass billigt som det var. Så jag anser att mitt eget löfte fortfarande gäller det handlade trots allt bara om 180kr så det är helt okej tycker jag.

Min syster berättade att hon hade bokat en tid åt mej hos sin frisör så jag ska klippa mej i slutet av Mars, detta är deras försenade julklapp åt mej, men hon hade bokat in en riktigt tidig tid så ska vara där 08 hoppas jag kommer upp i tid den dagen. Men det tror jag att jag kommer att göra och hoppas på att det kommer bli riktigt bra funderar på att säga att hon får helt fria händer, fast det enda hon inte får göra är att klippa mej riktigt kort men kan tänka mej att ha det lite kortare än jag har det nu.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0