Uppdatering

Åh det kommer bli en kanon helg med helt underbart väder, men hur mår jag? Helt kasst kan jag säga för min huvudvärk håller i sej och det hjälper inte med värktabletter heller =/ vill bli frisk så att jag kan njuta av sommaren fullt ut. Men jag ska njuta av solen den här helgen iaf får se hur jag mår imorgon för antingen går jag till Karstorp och lägger mej och solar där eller så sitter jag på min balkong så länge det går, isf går jag upp rätt tidigt så att jag får sitta i solen så länge som möjligt så kanske är uppe redan vid 09 imorn, då får jag iaf 4-5 timmar ute i solen om jag stannar hemma.

Var ju på promenad med T och M tidigare så vi gck till dagis och lämnade lite papper och så hämtade vi barnens grejer eftersom dom har fått sommarlov nu, sen gick vi till Coop eftersom dom skulle handla och så gick vi hem och då åkte T till jobbet och jag tog bussen hem och M var hemma med pappa eftersom han var ledig. Så kom hem för en liten stund sedan eftersom jag passade på att gå in på affären här nere och handla lite mat och saft, för kan inte ta mina nya tabletter med bara vatten för när jag känner smaken så kommer dom upp igen och det är inte roligt.

Ska nog ta och laga lite lunch, ja det blir sen lunch idag för eftersom jag vaknade så pass sent hann jag bara få i mej en liten youghurt till frukost och det klarar jag mej ju inte länge på. Köpte hem marmelad så nu kan jag äta rostade smörgåsar med marmelad och ost på till frukost och sen tänkte jag att jag ska göra smoothie till det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0