Uppdatering

Hej!

Mamma hade ringt för ett tag sen och sen hade hon även smsat om att jag skulle ringa henne så fort som möjligt, så ringde upp henne och då frågade hon om jag ville komma hem i helgen, då skrattade jag lite så frågade hon om jag redan var på väg hem så sa att jag var det och berättade att jag redan var i Örebro. Så hon frågade mej när jag skulle vara framme och hur jag skulle göra sen om jag skulle åka hem eller komma till henne så sa att om jag skulle hem så fick jag lov att ringa min bror eftersom jag glömde nyckeln hemma i Skövde. Så imorn kväll åker vi två till Falun för att gå på Falu kalaset, för hon hade fått reda på att hennes kompis kalas var kl 11 imorn så då hinner vi ju åka till Falun på kvällen.

Förresten igår chattade jag med David på msn och då berättade han att han skulle på en kompis student idag och det är en gammal kompis till mej och det som gör mej lite sur är att när vi slutade 9:an sa hon att vi kompisar säkert inte skulle kunna hålla kontakten. Och visst hon hade så himla rätt i det men det är väl inte konstigt med tanke på att hon i princip bara umgicks med sin pojkvän, hans famlij och hans kompisar. Men sen började hon på IV med våra andra tjejkompisar och då fick dom ju kontakt igen så hon har kontakt med alla våra gamla kompisar förutom med mej. Först tänkte jag vara snäll och be David gratta henne från mej när han träffade henne idag men sen ångrade jag mej för kom på hur hon betedde sej sista gången vi träffades och det är ingen person som jag vill försöka vara vän med igen. Menar hur kul är det att när man träffar sin kompis igen efter några månader och så blir man behandlad som luft? Den här tjejen hade jag varit kompis med sen vi gick i 5an , då mina gamla vänner gick till varandra och påstod att jag hade snackat skit om den ena och den andra.

Kan ju poängtera det att om jag någonsin snackar skit om en annan person så har den gjort något fel mot mej annars skulle jag aldrig säga något riktigt elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0