Underbart väder

Hej!

Idag är det Lördag och jag är ledig :P Det känns såå himla bra att kunna vara hemma och inte tänka på att man ska iväg och jobba eller att man måste göra andra saker. Just nu sitter jag ute på balkongen och solar, ska bara sola framsidan idag eftersom jag inte hittade på min solkräm. Har suttit här ute i snart 1 timme och det är riktigt skönt men kan tyvärr inte sitta här hela dagen eftersom solen försvinner från balkongen någon gång mellan 13-14 och efter det hade jag tänkt att jag skulle gå ut på en promenad och få lite mer färg.

Shit det är sjukt svårt att skriva inlägg nu eftersom jag knappt ser någonting på datorn då solen är så pass dum, är svårt att hitta vilken ställning som är bäst så man kan se något.

Ska nog gå in och göra iordning frukost om en liten stund, tror att det blir rostade smörgåsar och smoothie till det, mums riktigt gott är det. Måste även komma ihåg att dricka massor idag för annars får jag ont i huvudet igen och det vill jag verkligen inte ha, det är inte alls roligt för jag får ont i huvudet i princip jämt när vi åker på semester bara för att jag dricker så himla dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0