Tisdag 2 Juni 2009

Hej!

Hade ställt klockan på 10 men vaknade flera gånnger innan det men lyckades somna om varje gång och nu när jag väl är uppe så såg jag att det är sol ute men långt ifrån lika fint som det var igår. Så nu sitter jag uppkrupen i soffan och tittar på Smallville för tillfäller men ska strax ändra och kolla på Våra bästa år.

Så idag ska jag väl ta och plocka ihop här inne och eventuellt kolla om det finns en tvättid någon dag i veckan, ska nog även passa på att plantera mina blommor som står på balkongen, för när mamma planterade fanns det för lite jord men nu har jag mer.

Och om  jag hinner ska jag gå hem till Therese och Christian och hämta hem min cykel som har stått i deras garage sen mamma tog ner den. För skulle köpa ett lås först och det har jag gjort nu ett riktigt bra kombinations lås som ska användas ska även använda det som redan sitter på cykeln också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0