Sova?

Jag funderar faktiskt ärligt på att eventuellt gå och lägga mej redan nu är så himla trött och jag känner hur ögonlocken åker ihop emellan åt, men ska nog vara uppe en liten stund till och plocka ihop lite så att jag inte har allt för mycket att göra imorgon innan M och C kommer dom skulle väl åka mellan 8 och 9. Så har ju lite tid på mej att städa imorn också men tänkte faktiskt att jag skulle åka hem till Therese och dom när jag har vaknat för mamma är där och ska vara barnvakt åt barnen medan dom andra ska åka iväg och äta middag eller sen lunch, vet inte vad det skulle vara. Ska bara ta och lägga in papperen i skåpen och sen ska det även dammsugas och tror att jag tar och gör det nu ist för att göra det tidigt imorgon eller tidigt och tidigt runt 9- 10.

Nej jag somnar ärligt talat snart här i soffan snart så lär väl masa mej upp och börja för om jag somnar nu kommer jag antagligen att sova ända tills imorgon och då kommer jag vara super stressad över att det inte kommer bli klart. Det är väl inte konstigt att jag är så himla trött idag med tanke på att jag gick upp 05.13 och åkte med bussen ner på stan 05.38 och sen tog bussen till Tibro för att jobba. Somnade ju inte fören kanske 00.30 igår och kom ju inte hem så himla tidigt heller eftersom jag jobbade till 22 och sen tog det lite tid innan jag kom hem med bussarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0